VÅR NYE SOCIAL-HUB SØRGER FOR FULL OVERSIKT!
Med Sense Alert kan vi overvåke og håndtere alle sosiale profiler for din bedrift! Vi får beskjed så fort det dukker opp en melding, kommentar eller anmeldelse på en av dine sosiale profiler. Hub’en gjør det også mulig å styre alle dine sosiale kanaler fra én plattform – full oversikt på ett sted.
Vi kan med Sense Alert raskt finne og planlegge sosialt innhold og måle dens innflytelse – alt på én enkelt, sikker plattform.
Typiske fordeler:
- Full oversikt over dine kunders aktivitet, og står klar til å besvare “asap”.
- Vi er alltid “alert” og følger med på / besvarer all aktivitet på dine sosiale profiler
- Sense planlegger kontinuerlige poster og aktivitet i de ulike sosiale mediene fra én enkelt plattform.
- Full oversikt over meldinger, kommentarer og anmeldelser som dukker opp og må besvares.
- Rådgivning i forhold til negative omtaler som også må besvares for et godt inntrykk utad. Dette gjelder selvfølgelig også positive omtaler.
- Besvare alle kommentarer, alltid!
Løsningen på negative anmeldelser
Nær sagt alle bedrifter opplever å få kommentarer i sosiale medier, på Google eller i diskusjonsforum/blogger. Typisk er at bruker legger igjen 1 stjerne uten kommentar eller en kommentar som er negativ uten videre forklaring. Naturligvis blir stolte bedriftsledere frustrert når de konfronteres med de negative kommentarene. Av den enkle grunn at alt som skrives på nett blir værende der.
Hvorfor trenger bedriften Sense Alert?
Vi ønsker å overvåke alle sosiale medier, Google og andre steder hvor bedriften er nevnt slik at vi kommer i gang med tilsvar så raskt som mulig og demmer opp for negative inntrykk for brukere som leser tråden. Negative kommentarer koster butikker og salg store summer siden dette er en del av kjøpsprosessen for brukerne å sjekke tilbakemeldinger på slike kommentarfelt.